Il·lustració de Mariona Cabassa

23 de nov. 2012

Pebrots verds

Els últims pebrots verds de l'hort del pare els he farcit.
Ingredients:
Pebrots verds, patata, ceba, albergínia, xampinyons, formatge, oli, sal, orenga

Tallar la patata, la ceba i l’albergínia a daus petits i coure’ls amb oli com si anéssim a fer una truita. A mig coure afegir-hi els xampinyons tallats a làmines. Saleu i espolseu orenga. Quan s’hagi refredat la barreja, afegiu-hi formatge a trossets ben petits. Netegeu els pebrots, traieu-ne les llavors, saleu per dins i ja podeu emplenar amb la barreja preparada. Aboqueu-hi un raig d’oli per sobre i els poseu al forn a 200ºC aprox. 20 minuts.

2 comentaris:

  1. El farciment m'ha agradat molt. La carn sempre m'hi sobra, a mi, als pebrots. I els verds lliguen molt bé amb verduretes, i amb formatge també! Petons

    ResponElimina
  2. Que bons aquests pebrots!!! fa temps que tinc ganes de farcir-los, una vegada els vaig veure farcits de truita de patates, però aquesta versió teva també m'agrada molt!! :)
    Petons!

    ResponElimina